lunes, 22 de diciembre de 2008

Col·lectiva - Quan Somrius.

Ara que la nit sa fet mes llarga,
ara que les fulles ballen danses al racó,
ara que els carrers estan de festa
avui que la fred du tants records.

Ara que sobren les paraules,
ara que el vent bufa tan fort
avui que no em fa falta veure't
ni tan sols parlar
per saber que estàs al meu costat.

Es Nadal al meu cor
quan somrius content de veurem.
quan la nit es fa mes freda.
quan t'abrases al meu cos.
I les llums de colors
m'iluminen nit i dia,
les encens amb el somriure
quan em parles amb el cor.


Vas dir que mai mes tornaries,
el temps, pacient, ha anat passant.
Qui havia de dir que avui
estaries esperant?
Que ens trobèssim junts al teu costat...





Foto: Alicante a 21 de diciembre.

3 comentarios:

  1. Ñoñoñoñoño (y yo que me alegro ^^)

    ResponderEliminar
  2. que bonito todo^^
    vaaaaale, alicante mola un pokiiiiiiiiiiiito.
    especialmente puerto, montaña y barrio antiguo

    ResponderEliminar
  3. mmmm no quiero errar pero me parece que esa foto esta tomada en las escaleras que conducen al instituto Jorge Juan.
    Feliz Navidad alicantinO!

    ResponderEliminar

Di "amigo" y entra